Gunnhild aldrifrisk!

Siden jeg fikk kyssesjuka i sommer så har jeg egentlig aldri blitt helt frisk igjen. Jeg var vel egentlig frisk i den perioden hvor jeg opererte vekk mandlene, men da hadde jeg så vondt at det ikke spilte noen rolle om jeg var frisk eller ikke. 

Jeg er lei av den konstante snufsingen, hostingen og nysingen, vil det ingen ende ta?

Jeg spiser sunn mat, er over middels aktiv, tar kosttilskudd og kler meg godt når jeg går ut og likevel blir jeg syk gang etter gang (Eller rettelse, blir aldri frisk).

 

Jeg er også blitt veldig flink til å spise mer feit fisk og skifter tannbørste og sengklær etter jeg har vert syk. Så hvorfor jeg ikke blir frisk er et mysterium, men alle tips til hvordan å bli frisk; mottas med stor takk! Antibac i baklomma, eller konstant munnbind? Jeg gjør hva som helst!

 

3 kommentarer
    1. Har aldri hatt kyssesjuka, men da e va slik småforkjøla over en lengre periode og aldri blei frisk, for e te legen te slutt. Tok blodprøve og det vist se at e hadd et virus. Fikk antibiotika og blei frisk 🙂

    2. Tonje: Vanskelig å vite uten å ta tester ja.. Får se om det løsner til slutt, har jo gått på antibiotika på grunn av ei visdomstann, skulle tro den ville slått inn på det eventuelle viruset også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg