Dag 1 på diett!

Idag startet jeg opp dietten på nytt. Etter å hatt en “Cheat day” Som endte i “Cheat week” som utviklet seg til “Cheat month” bestemte jeg og Andreas oss for å gå all in etter denne ekstremt usunne helgen. Så langt idag har jeg spist En Double 00% Yoghurt med havregryn, en halv boks cottage Cheese, en hel boks ananas, en quest bar, to lakse-filèter, litt over ei halv potet, en porsjon maiskrem og grønnsaker. Jeg vet dere elsker unødvendig oppramsing.

Så langt føles det greit. Selv ikke den meget fristende Burn-boksen som står i kjøleskapet og lokker på meg vippet meg av pinnen, og tro meg, det er til vanlig ikke noe vanskelig. Jeg er svak for alt med sukker eller mye smør/fett, så å gå på diett er like vanskelig som å kutte røyken/snusen for meg. 

Jeg har forresten også vert snusfri i 22 dager! 

De siste dagene har vert veldig tunge. Abstinensene går i bølger, men jeg synes jeg klarer meg bra, considering!

Målet fremover er å være fri for “Gift” innen April. Gå inn i mitt 22år som slank og giftfri, som er ironisk siden det skal feires med å drikke gift fra lange smale glass, helst med med paraply-pynt. 

Jeg føler ihvertfall at dette er starten på noe veldig bra! Det føles deilig, og jeg kan ikke annet enn å se frem til trening, sunn mat og en mer energifull hverdag. Snart kommer også solen frem igjen, som ihvertfall er noe å glede seg til!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg