16kg test!

På gruppetimen i går skulle jeg sjekke hvordan jeg greide meg med 16kg kule. Jeg hadde også med 12kg for jeg vet det er noen øvelser som er for tunge selv med 14kg (som halo, snatch og push-press)

Til syvende og sist føler jeg at jeg klarte greit mye av øvelsene med 16kg. Jeg til og med snatchet litt med 16, noe jeg ikke trodde jeg ville klare etter oppvarmingen.

Målet mitt er herved endret til at jeg skal stå en hel time med 16kg før 18februar (da jeg startet med KB for et år siden). Da har jeg på et år økt med 100%, fra 8kg til 16kg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg