Snusslutt!

1Januar bestemte kjæresten min seg for å gå 100% inn for å slutte med snusingen. Fra morgenen av ble jeg med, siden vi uansett hadde trening med coachen/sponsoren min tidlig på dagen.

Da han reagerte på den “sassy attituden” min fortalte jeg at jeg ikke hadde snuset den morgenen; og han ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Hvis jeg er snusfri innen sommeren, så får jeg Skins A400-tightsen fra Treningsshop.no; GRATIS.

For å slippe å møte veggen tok jeg 3snus den dagen, 4 i går og idag har jeg ikke tatt en eneste snus.

Snusen ligger og hvisker til meg. Erter meg. Den skal få ligge fremme og friste oss, for å vise hvor sterke vi faktisk kan være.

Andreas er nok uten tvil den sterkeste; da han først idag fikk sin første abstinens, mens jeg har hatt intense cravings hele dagen.

00:22 fikk jeg cravings etter pose-nudler (som jeg ikke engang liker)

Så da sitter jeg her med kraftig hjertebank og slurper nudler mens jeg har stirrekonkurranse med snusboksene.

Jeg vet at dette bare er starten på hvor ille det kommer til å bli; så jeg er spent på hva som skjer imorgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg