NM-Helga!

Har prøvd å skrive innlegg om helga siden søndag, men det har bare blitt rot. Det eneste jeg føler behov for å si er at jeg virkelig ble imponert over samtlige deltagere med sine unike teknikker.  Jeg ble også overrasket og fornøyd med eget resultat, og er utrolig stolt av Stig og Kalle som begge fikk med seg to medaljer hjem!

Her er noen bilder fra helgen!

SuPERmann Per Helge Fjørtoft!

Første flight!

Meg med OALC, 16kg.

Stig i snatch, 20kg!

Kalle i snatch, 20kg!

Middag med en håndfull av deltagerne  på Yaya’s!

Synd jeg ikke har flere bilder å vise, men tok meget  få med egen telefon.

Det var ihvertfall  ei helt  fantastisk helg og en herlig  opplevelse. Jeg gleder meg til å fortsette utviklingen min og en  dag selv delta med 20kg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg