Prosjekt 1 ferdig!

I et tidligere innlegg nevnte jeg et “hemmelig prosjekt” som jeg skulle jobbe med. Jeg hadde forventet at det tok lengre tid, og at det skulle være hemmelig, men nå er jeg ferdig!

Broren min viste ikke hva han skulle gi til kjæresten i julegave, og siden de nettopp har flyttet sammen i leilighet ville hun ha noe å pynte med der inne for å få et eget preg. Derfor “hyret” broren min inn meg til å male et maleri til henne i julegave. De fant et motiv de begge likte, så fikk jeg frie tøyler. 

Dette er da “Jack Scullington” fra “Nightmare before christmas”. Jeg satt mer eller mindre konstant fra klokka halv 4 til klokka var 12 i går, og gud hvor godt det var å bli ferdig! 

Det er litt morsomt at jeg som 18åring klaget til ene lærerinnen min på Design over at jeg ikke skulle bli noen maler, men nå er jeg ferdig med mitt andre prosjekt. Litt spesielt at jeg ikke kunne fordra det før, men nå er det utrolig morsomt! 

Neste maleri tror jeg blir til meg selv, for jeg er litt sær på den måten at hvis jeg bruker lang tid på å lage noe, så er det litt bittersøtt å gi det vekk. 

Det gjenstår nå to skoletimer, og etter skolen skal jeg på en liten runde shopping før det blir en lett kettlebell-økt klokken 18. Det er ikke lenge til NM nå, så nå gjelder det å være forsiktig slik at kroppen er skikkelig restituert!

Hva står på din plan idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg