Kvalikkforsøk og Photoshoot!

På lørdagen hadde vi først crossfit som vanlig. Der deltok jeg som coach i tillegg til at jeg var med og trente. Jeg og Stig vekslet mellom hvem av oss som hjalp til med nye øvelser, og hvem som skulle rope og motivere de som var der. 

Etter crossfiten var ferdig kom en fotograf for å ta bilder av oss i ulike treningsklær fra treningsshop.no, som er den nettbutikken med råest utvalg av treningstøy!


Dette bildet synes jeg ble utrolig tøft hvor jeg og Stig er til venstre, og Kolbjørn og Kristina er til høyre.

Vi hadde også en tre-på-rad pyramide, og det er nesten irriterende hvor lett det ser ut!

I min mening ser dette helt uanstrengt ut, ihvertfall når jeg vet hvor tungt det var å holde balansen! 

Jeg gleder meg utrolig mye til å få se resten av bildene som ble tatt!

I går hadde jeg på en måte to treninger; Klokka 12 tok jeg en 10min test som skulle være en kvalikk-video for snatch. Etter kanskje 2-3minutter skjedde dette med høyre hånd;

Men til tross for at jeg mistet 10% av huden i hånden, så gikk det bedre med høyre hånd, enn venstre. Det var vel rundt minutt 8 at jeg ga opp, og slapp kula. Det angrer jeg på, for jeg skulle klart å skvist inn minimum 10 reps til hvis jeg bare hadde bitt sammen tennene. 

Ny snatch-pers ble det uansett, og jeg er jo kvalifisert for OALC og får deltatt i NM likevel. 

Etterpå dro jeg, Kolbjørn, Andreas og Kalle på Impulse og kjørte en runde med baseøvelser. 


Da kjørte vi på med benkpress, frontbøy, armypress, pull-ups og stående roing. 

Alt i alt har det vert nok en hærlig helg med god mat, trening, photoshoot, innkjøp og innpakking av julegaver! 

Neste helg drar vi (Jeg, Stig, Kalle og Tove)  til Oslo for å delta på NM og helgen etterpå skal jeg og Andreas på en siste shoppingrunde før jul! 

Jeg har også et par “hemmelige” prosjekt som kjøres i gang fra idag av. Hva det er vil jeg enda ikke si noe om, ihvertfall ikke før nyttår!

#Trening #Photoshoot #Nettbutikk

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg