Beautiful life!

Jeg må bare få ut dette, og det er at livet mitt er helt fantastisk for tiden, og jeg er utrolig lykkelig! Det føles som alt går min vei akkurat nå!

I går var jeg helt alene som instruktør på en kettlebell-time! Det gikk egentlig veldig bra, sett bort ifra at jeg glemte en øvelse og måtte endre litt på opplegget iløpet av de 15sekundene med pause mellom øvelsene! Jeg syntes egentlig ikke det var så skummelt heller, men det kan ha noe med at det bare var 10 stykker der. 

Jeg har også begynt å leke litt med ulik triksing eller hva jeg skal kalle det. Stå på hodet, stå på hendene og diverse balanseøvelser. 


//På tur opp eller ned!

Skal ikke skryte på meg å være særlig stødig eller stabil i det jeg gjør, men jeg har gått fra å ikke kunne stå på hodet, til å stå på armene (Med støtte) på en uke. All fremgang er jo nettop det; fremgang. 

I går fikk jeg min første 5’er på skolen etter jeg begynte på kjemilinja! Jeg hadde prøve om parallellkobling, seriekobling og kombinertkoblinger, og måtte regne ut resistans, spenning og strøm på ulike figurer. Jeg er utrolig fornøyd og ganske så stolt for å være helt ærlig! 

Jeg føler alt begynner å løsne nå! Jeg trives med hva jeg gjør, og de folkene jeg gjør det sammen med. For folkene som er i livet mitt nå, er ganske så fantastiske!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg