Bucket list

Som alle treningsglade mennesker vet så er det å sette seg mål for fremtiden viktig. Sånn som mitt mål var å stå en hel gruppetime med 12kg kule, nå klarer jeg det med 14kg.

Jeg når omtrent månedlig mål eller delmål som jeg har satt, så nå har jeg begynt å sette mål som er rettet en del lengre frem i tid!

En “bucket list” er en liste over større prestasjoner man ønsker å gjennomføre før man dør. Så langt har jeg to ting på listen.

Jeg har lenge ønsket å hoppe i fallskjerm, men det er ikke akkurat bare å gå og gjøre det, derfor er det en av punktene.

Å bestige Kilimanjaro er et enda større mål som krever tålmodighet, planlegging og penger. Det er også et ganske nytt mål, da jeg faktisk ikke hadde tenkt på det før jeg og Andreas diskuterte hvor i verden vi allerede har vert, og drømmereiser.

Det er ganske deilig at jeg er kommet til et sted av livet hvor jeg begynner å sette mål igjen. Jeg har lenge gått uten noen form for fremtidsutsikter eller mål, og da er det vanskeligere å se progresjon og hvor langt man faktisk har kommet.

Jeg burde egentlig bare prøve å sove, jeg skal tross alt opp om 4t og ha gym på skolen.

Med det utfordrer jeg alle leserne mine (hele 10 stk) å skrive en bucket list. Gjerne post den som kommentar, kanskje jeg finner noe som frister meg!

2 kommentarer
    1. Jeg er med til Kilimanjaro! Det er også på min bucket list 🙂 Jeg hoppet i fallskjerm på Hawaii, men jeg har fremdeles igjen å hoppe i strikk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg