Anbefaling – Headset!

Da jeg var i Trondheim sist onsdag kjøpte jeg meg er fresht, knæsjrosa headset på Clas Ohlson. Det beste med dette headsettet er knappen på ledningen, da man kan ta pause i sangen med det og bytte sang! Dette er noe jeg da virkelig har savnet etter touch-telefonene tok over som mp3 og det som er.

I tillegg ønsker jeg å skryte litt over Clas Ohlson. Ene pluggen gikk i stykker dagen etter jeg kjøpte den, som kan tyde på litt lav kvalitet (du får jo det du betaler for), men jeg skrev bare til de på hjemmesiden deres og de sendte meg nytt headset!

Så nå har jeg et headset som er perfekt for joggeturer når jeg ikke kommer til og får byttet sang på mobilen (for tro meg det har jeg hatt problem med)!

Ellers ligger jeg da rett ut og har vondere enn noen gang. Idag har det vert så vondt at selv flytende mat (pudding og suppe) gikk ned kun med tvang, men det betyr vel bare at sårene gror!

Er så utrolig klar for å være ferdig med dette nå, savner mat, savner å trene og ikke minst; savner å ha folk rundt meg!

God helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg