God dag!

Dagen idag har vert veldig fin, egentlig! Jeg voknet av smerter optil flere ganger i natt, men var så trøtt at jeg sovnet til igjen. Redningen er virkelig smertestillende, uansett hvor hardt det er for lever og mage!

Frokosten var kald og flytende, men jeg har også spist en boks potetmos,  en Milky Way og risgrøt!

Har tilbrakt 90% av dagen på sofaen foran tv’n, men har også vert og kastet frisbee med Neo!

Jeg har også tatt noen bilder av halsen, og det ser helt forferdelig kvalmt ut! Velger å ikke legge de ut, da det kan føre til brekninger, men det ser ut som halsen er dekt av vaniljesaus (lol).

I morgen skal jeg passe på Neo, og slappe av med SOA sammen med mamma. Jeg skal ikke på skolen før tidligs neste uke,  så jeg må bare innom skolen og levere “sykemeldingen” imorgen, og hente noen av skolebøkene mine.

Blir litt tørre innlegg framover siden jeg nå da har tid til å blogge, men ingenting å blogge om.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg