Utskrevet!

I ti-tiden idag ble jeg utskrevet fra sykehuset! Jeg feiret med milkshake på Burger King og et nytt, fresht antrekk fra Carlings!

Men likevel var dette dagens høydepunkt:

Det var sykt godt å bli kvitt dette monsteret fra hånden, selv om selve fjerningen var litt ekkel (mest på grunn av teipen som satt) Jeg har også spist masse idag! Biola, tomatsuppe, blomkålsuppe, sjokomelk, milkshake, saft-is og nudler! Blir jo ikke direkte mett av sånnt, men jeg går ikke rundt sulten ihvertfall!

Nå har jeg bygd opp ryggstøtte ut av dyner og puter, så jeg sitter nesten mer enn jeg ligger! Satser på at jeg ikke vokner av smerter i natt som i går! Har heldigvis lettere tilgang på smertestillende nå da.

Håper alle får en fin lørdagskveld og kanskje en sen Halloween-feiring? 😉

4 kommentarer

Siste innlegg