Ny tattoo!

Da rotet jeg meg endelig til å bestille tattoveringstime! Jeg tok en tattoo i sommer jeg ikke ble helt fornøyd med, så nå skal jeg få rettet opp på den i tillegg til å ta en ny en. 

Dette er den jeg skal rette opp. Den ser bra ut her, men fargen har forsvunnet flekkvis over selve logoen, i tillegg til at det er mellomrom mellom det sorte og det fargede området. Trekanten vil da antagligvis bli litt tykkere enn den er nå. 

Jeg skal også ta en ny tattoo ved håndleddet, men hva det blir er “hemmelig” frem til i morgen! 

Q: Hva tipper dere jeg skal ta? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg