Kjære mandag…

Kjære mandag, jeg ønsker å slå opp.

Uken starter for min del med reguleringsteknikk og kjemisk teknologi. Idag lærer vi hvordan varme påvirker ulike stoffer, flyktighet, utregning av kw delt på kilo gange kelvin, og hvorfor i alle dager bruker vi ikke bare celcius?

Akkurat nå blir vi informert om destillasjon. Det handler vist om fordamping og oppbygging av trykk ved destillasjon i tank (?). Ikke har jeg sterke nok briller heller, så jeg er usikker, men tror læreren skrev destillasjonspupp på tavla.

Idag føler jeg meg litt som dette;  

Energien er på plass, hodet? Not so much. 

Flere som sliter med mandager?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg