I did it!

Idag jogget jeg og Frank HELE Kaptein Dreyers løpet! Jeg hadde knappe 3% tro på at det skulle gå, fordi jeg var så rar i kroppen!

Jeg er veldig fornøyd med å ha fullført, og det er på sånne løp man virkelig kjenner hvordan den fysiske formen har forbedret seg, selv på forholdsvis kort tid. Jeg forbedret den gamle tiden min med 8min, som jeg går ut ifra er ganske bra!

Etter løpet kjørte jeg rett hjem og hentet 10kilos kula mi. Da var det tid for første KB-time hvor jeg skulle stå foran! Skummelt, tungt og helt fantastisk på samme tid!

Neste tirsdag (?) Skal jeg ha HELE timen alene. DET er skummelt det! Men igjen; If it doesn’t challenge you, it doesnt change you!

Sliten..

ZzzZzZZzz..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg