Riktig innstilling.

Jeg satt nettopp og skrev et blogg innlegg hvor jeg klaget over alt. Vondt her og der, trist og lei av livet, redd for fremtiden blablabla…

Underveis i innlegget begynte jeg å le av meg selv. Jeg har det jo fantastisk bra egentlig. Til tross for at hver en muskel verker, at jeg snart blir arbeidsledig og er ekstremt singel, så har jeg da et godt liv. Det har alt med innstilling å gjøre. Jeg satt og prøvde å dra frem hver minste negative ting, og da klarer man å få alt til å se mørkt ut. 

Derfor skal jeg se om det fungerer andre veien også! Her skriver jeg nå ned 5 positive ting om livet mitt, og oppfordrer alle som leser innlegget om å gjøre det samme! 

  • Har gode, ærlige og omtenksomme venner som støtter meg!
  • Uendelige treningsmuligheter, og flotte folk å trene med!
  • Veier nå det samme som på ungdomsskolen!
  • Har råd til alt jeg måtte trenge!

  • Skal på jugendfest i helgen! 

Jeg vet at for de fleste vil dette virke skikkelig teit, men det fungerer! Jeg føler meg ihvertfall bedre og mer positiv enn jeg gjorde tidligere, og jeg håper selvfølgelig det kan fungere for noen andre også! 

Arbeidsdagen er straks over og da står nok gulvvasken, klesvasking og rom-rydding på plan. Jeg tar meg ikke tid til hverdagslige sysler for tiden, så da hoper det seg opp, beklageligvis. Satser på at jeg tar meg tid til enda et blogginnlegg ikveld, siden jeg har vert både på en flott fjelltur og bootcamp i helgen! Stay tuned! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg