Bootcamp for barn4!

I går ble det arrangert bootcamp til inntekt for barn4 avdelingen. Jeg, Mari, Stig og Kalle var Coacher og det var en helt spesiell og ikke minst morsom opplevelse! 

Jeg hadde aldri trodd jeg hadde tort å gå rundt og rette på andre folk sin teknikk eller å pushe de, men det gikk!

Alle som deltok og de tre andre coachene var helt ! Det var utrolig mange som imponerte meg så sinnsykt og ga meg enda mer motivasjon til å pushe videre. 

Med loddsalg og donasjon klarte bootcampen også å dra inn 6525,- og en Nintendo Wii til avdelingen, som er veldig imponerende med tanke på at det var ‘bare’ 26 deltagere! Dere er konge!





Hvis noen lurer på øvelsene på bildene er det bare å spørre, men jeg tror de viser like bra som jeg kan forklare.

Det var en fantastisk dag som gjorde at jeg bare gikk rundt og smilte fra øre til øre! 

Jeg var også på styrketrening og en fantastisk jogge-fjelltur idag som jeg ønsker å skrive om i morgen, men nå skal jeg sove! 

The end…?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg