Sykt barn..

På fredag rundt 12tiden begynte jeg å få litt feber. Som vanlig ignorerte jeg det da jeg vet at stress kan utløse svettetokter og lignende, så jeg dro på innflyttningsfest. Dagen derpå kjørte jeg igang med Tabata og løping før jeg havnet på fest igjen. På søndagen kjentes det ut som noen hadde slått meg under ribbeina med et balltre hver gang jeg trakk pusten. Fra mandag til nå har jeg vert på og av i formen, men da jeg sto opp idag føltes det som jeg hadde en taggete golfball der mandelen min skulle vert. 

Da jeg dro til legen fikk jeg den nydelige nyheten; Infeksjon. Overalt. Hele veien fra mandlene til nedre del av lungene har infeksjon, så da blir det antibiotika hele første halvdel av ferien. Nedtur. 


Så nå ligger jeg og bytter mellom snus, ricola og kjærlighet på pinne. 

Idag skulle jeg egentlig vert på Tabata-gruppetime. Jeg hadde ‘endelig’ en unnskyldning til å ligge og dra meg i senga og droppe trening, men hva gjør jeg? Joda, jeg klipper hekken. Jeg klarer ikke være lat lengre. Jeg kjenner allerede etter en dag at jeg er frustrert på grunn av treningsfri. For meg er jo dette et godt tegn, men det blir moro å se hvor mange av de 7 opprinnelige dagene jeg skulle hatt treningsfri, som faktisk blir det. Jeg tipper to.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg